2016. január 19., kedd

Mirexal

Mirexal

A svájci fogyasztói társadalom fejlődése szoros szimbiózisban volt/van a Migros szupermarket-lánc fejlődésével, mindennapjaival. Olyannyira, hogy konkrétan a társadalmi hovatartozáson túl politikai üzenete is van annak, hogy a jó svájci polgár a Coopban vagy a Migros-ban veszi meg a tejet-kenyeret vagy a kocsiba az új gumiszőnyeget. Ez gyakran fontos szempont a párválasztásnál is, a későbbi komoly konfliktus forrás elkerülése érdekében. A rendkívül sikeres, dinamikusan fejlődő üzletlánc idén 90 éve 1925-ben nyitotta meg kapuit Gottlieb Duttweiler alapítónak köszönhetően, és azóta is töretlenül prosperál, ma már saját bankot, biztosítót, utazási irodát is fenntart hű és leendő fogyasztói (és részvényesei) kedvéért. A Migros kereskedőház ma Svájcban a 2. legnépszerűbb cég (az 1. a Swatch Group, a 3. a Lindt&Sprüngli) 27mrd frank-os éves forgalmával.
Saját óramárkájukat a Mirexalt ‘68-ban indítottak, és a ‘80-as évekig sorra hozták ki megfizethető, de jó minőségű időmérőiket, természetesen vásárolt szerkezetekkel szerelve.

Légrádi Csaba munkája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése